äsch, nu shoppade ja igen :P

måndag, en ny vecka. ännu en gång en måndag som man sitter och funderar på vad man ska ha på sig på lördag. Hahha. Jobbade idag. usch att vakna med huvudvärk. bläää.
Jobbade till ett sem hem och bytade om och stack med mamma och syrran till centan. Jag handlade en tröja..igen. Fast jag inte skulle:P Jaja. har ialf löst problemet om helgens klädsel. :D
Nu händer det nog inte så mycke mer ikväll. ska gå och ut och gå..för det blev inget med det igår.. fastnade här på msn..och sen blev klockan 9 och då skulle ja se tv.

Det verkar som att jag blir ledig imorgon. JAG hoppas det:) För jag kollade nyss alla lappar jag fått..haha. och jag är bokad ända fram till 15 maj nu. För dom ringde innan idag och ville ha mig på nått ställe både mån-tis-ons nästa vecka, och sen är man ju ledig tosdag fredag den veckan :)

gud så fint väder det är:) myyyys.

Prisonbreak ikväll.
vi hörs. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback