Bara för jag har shoppat upp min lön .



Bild 1, en långblus i ljusrosa:) helt underbart söt.
bild 2, ja inte så svårt att gissa..det är en bikini. haha.
bild 3, två av dom tre par skorna jag köpt, dom som inte är med på bilder är ett par vita vanliga promenadskor.
bild 4, Gråa leggins och en likadan långblus som den på första bilden, men denhär är vit. jag kunde inte motstå att köpa båda, hihi :)



dethär ska föreställa min nya frilla, men ska ja va ärlig så syns det ju inte här att ja klippt mig, menmen. Man märker det själv ialf :) haha.

Är ni sugna på fler bilder. Blandannat från grillningen i lördags får ni ta er in på min bilddagbok.
saarapersson heter jag där:)

Puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Amen va fan sara... förväntade mig något radikalt.. du ser ju ut som du alltid gjort ;) om du inte plattar vill säga... hihi. lockar är fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback