Då var det dax att säga godnatt igen!!

Nej, nu tänkte jag faktiskt att jag skulle lägga mig under täcket och somna till tvn. Var uppe tidigt imorse och är hyfsat trött nu.
imorgon får ja sova ända till 7.20. tjoho. haha.
Faaan om ja får jobb på fredag, jag vill va ledig:)

om några dagar kommer det nog in en bild på min nya frilla. för tro mig, den är inte alls som den var innan.
men nu när ja jobbar så orkar jag inte riktigt fixa till den så den platsar på ett kort:P men eftersom det är 20 års fest på lördag lär ja ju göra håret fint då och kommer jag ihåg det tar jag ett kort:)

Gå nu och lägg er bloggläsare, här får ni ialf inte läsa mer ikväll.
(men kom tillbaks imorgon.)

Puss och sov gott
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback