en heldag i bjuv? ;)

hejhejhej, igen :)
just nu är ja sjukt trött..också kan ja inte gå och lägga mig, typiskt:P
har kommit hem från centan ialf, och fick handlad ett nytt linne, ni vet , pappa tvättade sönder det andra. Nu får ja antingen tvätta det själv eller låta mamma göra det :)
och pommes blev det till middag idag, kändes som mcd nästan ju. Gott var det!!
Efter maten gick jag och mamma ut på en runda, det var häärligt.

Pratade med syrran i telefon innan, vi bestämde att ja ska följa med henne först till skolan på onsdag och sen ska ja sova hos henne och linus. Fick det som julklapp av dom så:P haha, en heldag i bjuv, tss.
så jag hoppas inte på att jag ska jobba imorgon. hoppas,hoppas.

ha de fint.
kraaam

Kommentarer
Postat av: Erica

Fick du en övernattning hos din syster i julklapp? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback