Filsås :)

hejhejhej.
idag är det måndag. måndagar brukar va tråkiga men dagen på jobbet har gått fort:) slutade ju redan två. Efter jobb gick ja ner till konsum och handlade ingredienser så jag kunde göra sån filsås, till fisk. sån man alltid fick i skolan :) ÄLSKAR DEN.
sen cyklade jag hem och nu har ja nyss kommit in efter en halvtimmes promenad med syrran och pappa. alltid bra och röra på sig..haha!
Nu är ja friii och ska inte göra mycket mer ikväll. Äta fisk och filsås förstås:P
Ikväll är det prisonbreak igen..fast det bara är typ andra eller tredje programmet denhär säsongen så börjar det bli lite långtråkigt. aja. har man börjat titta kan man ju då inte bara sluta nu...ellerhur!

Imorgon fick ja jobba samma tur som idag. P-tur =8-14. skön tid somfan, drygt bara att ja får göra samma sak som jag gjorde idag, packa varor till andra dagis,fixa mellanmållet och sen vara ute i stora matsalen. men ja klarar mig. :D
Sen efter jobb blir det kanske promenad med syrran igen och klockan 17 ska pappa och jag ner och klippa oss. wiie:)
På kvällen ska ja träna, får se vad vi leker då.. Vollyboll hade vi ju sist och det var roligt!!

Ha en fortsatt bra dag så ska ja gå och njuta av min fisk med filsås nu:D haha.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh är det sån remouladsås? Jag tror att det stavas så. För sån fick vi i skolan till fisk. SKITGOD!

Postat av: Cornelia

Oh, du får lägga ut recept på den tycker jag:)

2008-04-10 @ 23:25:51
URL: http://metrobloggen.se/missc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback