för det skulle inte förvåna mig!

hej.

förlåt, det blev inte mera bloggande igårkväll. Mådde inte helt bra. Huvudvärk som saatan. Har det idag med, så jag jag tror inte riktigt att det är alkoholen längre.
Mådde skit när ja vaknade imorse, är rädd för att jag håller på att bli sjuk:(
Men eftersom jag har gått och väntat på valborg och Björka i flera månader så skulle det inte alls förvåna mig om ja ligger och är sjuk den kvällen. DET får inte hända. Blir till att knarka panodil asså.
Första dagen på den "nya" jobbet. haha, vet inte om man ska kalla det de..ska bara vara där nu måndag/tisdag/onsdag. Lackalänga dagis var jag på lite innan 7  imorse. efter en lång, men skön cykeltur:) Dom fick fil och macka till frukost. :)
Sen cyklade jag vidare till Ligustern där jag jobbade fram till klockan ett innan jag cyklade hem i VÄRSTA motvinden. usch!!!!! ja, hem kom jag ialf. Också var det egentligen meningen att jag skulle se one tree hill 13.50. (eftersomm jag missade det igårkväll) Men självklart hade jag glömt det. så när klockan var närmare tre skickar syrran ett sms och hör om vad jag tyckte om programmet, haha, attans. det hade ja missar. BAJS!
jaha, men syrran ska ringa sen ikväll och berätta lite. tjoho.
Lite efter tre skulle mamma ner till tandläkarn eftersom hon "knäckt" en tand. Jag passade på att gå och sola då, skönt.
När vi kom hem lagade vi världens godaste köttfärssås. mums. blev över till mig imorgon :)
Vi har även gjort en matlista nu, för två veckor. Vi tror det blir billigare så faktiskt, och nu kan man längta lite efter vissa dagar eftersom jag vet vad vi ska äta.  hihi.

Nu ikväll händer det inte mer. Har tagit panodil, men ja känner mig ändå inte helt OK. blir mycke tv tittade tror ja.
Och vet ni vad? det är sista programmet av Prisonbreak för säsongen ikväll. MEN HALLÅ? det har ju precis börjat ju. sen kommer det nog inte komma tillbaka fören efter sommarn, brukar ialf va så. Aja, kan ju då chansa på att programmet kommer var grymt ikväll då. eftersom det är sista.

Nä, nu tycker jag att ja har bloggat klart.
räknade föresten nyss ut hur många timmar ja jobbat i april månad, och det blev faktiskt hela 113 timmar, BRA för att vara vikarie, haha:) Har bara varit ledig 3dagar denhär månaden. bra jobbat (Y)

Ha de bra.
Puss

Kommentarer
Postat av: Erica

3 dagar? Stämmer det? Du är ju ledig alla helger. Inte för att jag tror att du ljuger men (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback