För jag är ledig idag :)

Godmorgon :)
Ja, för en god morgon är det. Solen skiner och jag är ledig. huuuuur underbart som helst. Men snacka om att jag låg och snurrande runt i sängen mellan 7 - 8 och var duktigt nervös för att jobbet skulle ringa. MEN, ikkke:D
Så idag ska ja faktiskt få lite saker gjorda, städa är en sak.
promenera är nog en annan :)
Egentligen borde ja skriva här att ja ska ner på körskolan, men blääää vad jag inte orkar. USCH! får se hur det blir med det..
Ikväll är det träning också.

föresten,. ni vet ju hur tråkigt det kan va med falukorv. Men nu har jag hittat en skitbra sida på massa falkukorvsrecept.
www.falukorv.nu heter den..tror ja :) Värt ett besök om  nu är trötta på korv och makaroner bara (även om det kan vara gott ibland)

Vi hörs antagligen mer senare under dagen, när det har hänt lite mer:)
Ha en skön dag
i solen!
PUSS

spicegirls på radion, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback