fort,fort,fort

Ja, veckorna går fort, men helgerna går faan fortare. usch.
Men helgen har varit jättebra så någon sönsdagsångest har man inte:P
Har ni haft en bra helg??


igår var vi utanför höör, om jag inte har helt fel..haha.
Nicklas hade fyllt 22 år så honom skulle vi fira.
grillade ju för första gången i år, riktigt gott.
massa snackade och lite gitarrspelande innan vi tillsist låg i sängen vid ett tiden. blev faktiskt inte så sent. vilket var rätt skönt. Var nära att vi åkte till jägers, med det sket sig.. kanske lika bra:)
Sov länge idag med, ett var vi uppe. åt frukost och så.
nu i eftermiddag har ja inte gjort så mycke, var och handlade dippa och gräddfil i affären ..så lite grönsaksdipp blir det ikväll., ska se på det nya programmet sen på 5an klockan åtta och klockan nio blir det kanske flightplan eller nått annat trevligt.

Det är jobb nästan hela nästa vecka, mån-onsdag ska ja vara på tolvåker och på torsdag antingen tolvåker eller billingshäll. på fredag är ja ännsålänge ledig..(hoppas på det också) men allt kan ju hända.
Och äntligen ska ja få klippa mig, på tisdag :) var ju evigheter sen så en del kommer ju åka av. liiite nervöst också förstås, är ju van vi mitt jättelånga  hår nu..men det börjar bli lite varmt och tungt, haha.
träning på tisdag är också inplanerat..annars är veckan fri.

Anna, duger denhär bloggen för dej eller .. ? ;)

Kanske kommer något mer ikväll, man vet aldrig.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill också klippa mig :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback