grillning

godmorgon Söndag!
jaa, tänk..idag är det redan söndag
denhär helgen har inte varit överrolig, men lugn :)
igår kom ja iväg någonstanns ialf. Jag satte igång och planerade och lite över 8 var robin här och hämtade mig, sandra och joachim. Vi åkte till konsum och handlade Bananer,marabouchoklad,marshmellos,grillpinnar,sprite. Ja ni kan ju gissa vad vi skulle göra:P
Vi körde till hjärup hem till Peter där vi gick någonstanns och grillade bananer och sånt. Sjuktgott. fast det gick inte helt bra..men lite skoj var det. haha. lite fotboll spelade vi också. :P
halv tolv satt vi på tåget hem igen. Kanske inte Höjdarkväll men fan så mycket bättre än att sitta hemma och ruttna:P

Vid 10 vaknade jag, sen 5 min senare rusar sandra in på mitt rum, haha. chockad. JA. men dom skulle bara lämna en sak.
Nu tänkte jag ta och göra mig färdig och sen åka med pappa och broren till Lomma där han ska spela fotboll. Har ändå inte mycke mer för mig.

Vad gjorde ni igår?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback