Har haft en suuuperbra dag!

hejsan!
ledsen, det blev ingen blogg igår. Jag hann inte eftersom när jag kommit hem från jobb igår vid 4 så packade jag och sånt innan ja klockan 5 åkte med tåget till ramlösa, där bytade jag tåg och åkte till Bjuv.
Där hämtade linus och lina mej, vi handlade gottigaa saker på ica, beställde mat och sen iväg till lägenheten.
Pizzan var goood, mätt blev ja. Men ändå tryckte man i sig lite godis och chips till top modell :)
Sov gott på soffan sen när klockan bara var kvart i elva:)
imorse blev ja väckte 6.45, då skulle Linus sticka till jobb och jag fick låna hans säng lite.
en timme senare smsar emil lina och vill låna hennes cykel. ännu en gång vaknar vi.
sen 45 min senare ger vi upp och går upp och bakar scones, en god frukost!
10.11 sitter vi på bjuvsbussen på väg till bjuvs station där vi tar tåget till helsingborg och sen vidare med buss till väla. MASSA shopping:) handlade en bikini, en sån stor fin shorta och strumpbyxor ( som ja ska försöka byta)
Vi åt lunch på graffiti café, bakad potatis med skagen röra. oj så gott.
efter lunchen tog vi bussen in till stan igen och gick en sväng där, men vi började bli riktigt trötta så vi hittade varsett tåg att åka hem med.
Tack syrran för en superhärlig dag. Det var värt att ta ledigt:D

Kvällen blir lugn, lite tv och så.
Jobb imorgon igen såå..9-15.30
Men det är redan fredag imorgon, tjoho.

Puss

Kommentarer
Postat av: Syrran

Tack själv... de va jätte trevligt.. synd att det inte var sånt väder som det är idag, då hade vi kunnat ta en fika ute =) Ses på måndag! Puss

2008-04-18 @ 10:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback