hinner inte mer än att blinka så är det fredag :P

tänk. att när man satt här i måndags var det låångt till fredagen, MEN Imorgon är det fredag, och fort har det gått:P
precis så som det ska va.
ikväll har pappa haft min data, kollat med ishockeyn och så. haha. jaja, nu har jag fått tillbaka den igen:D
imorgon är min klocka ställd på 10, superskönt. fast ja tror inte ja kommer sova så länge, är van vid att stiga upp tidigt. Behöver städa rummet iofs, får ändra klockan till 9..men det är sovmorgon det med!

men fast ja ska upp sent så tänktejag stänga datorn nu, ögonen svider lite..inte skönt alls.
så dax att plocka ut linserna och bädda ner sig under täcket och somna och drömma något underbart.

föresten erica, ta det lungt när ni tvättar detdära linnet med massa glitter på. pappa misslyckades så nu får ja åka och köpa ett nytt.. haha.

sov gott bloggläsare.
Puss godnatt

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha, tack för tipset. Min mamma sköter tvättningen så jag hoppas att hon är bättre än din pappa
:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback