homeparty

och nu skriver jag igen. haha.
kommer bli en del bloggade nu när ja har tillgång till egen data:D faaan va härligt det är!!

är trött efter "doktor"besöket idag, (vet inte riktigt  vad man ska kalla henne. men det hjälper)
så därför tänkte jag strax stänga datorn, om man lyckas..:P Hoppas ja somnar tidigt..fast det brukar ja inte...haha
Imorgon var det meningen att vi skulle till slagt, men lottie hade inte pengar så det blir hemmafest hos rebecka:D lika bra det, sparar jag dom pengarna!!
bid 5 blir jag hämtad av rebecka.
men först ska ja jobba. 8-14.30

kan hända att det då inte blir något inlägg här imorgon, kanske..beror på om mamma hämtar mig efter jobb eller om ja måste ta bussen..bussarna går bara 1 gång  i timmen och det är 36, slutar man då halv blir det lite svårt.
men kika in här ändå så får vi se om ja skrivit något:)

ha en fortsatt skön torsdag och en trevlighelg!!

Godnatt
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback