läängtan

klockan är elva och jag börjar bli trött nu, kanske dax att stänga ner datorn och blunda. Imorgon kommer dock inte telefonen ringa, och min väckarklockan är inte ställd. Imorgon ska ja sova tills ja vaknar (ganska logiskt)
Mamma o pappa åker tilt tysklad tidigt imorgon,kanske vaknar av det..men då ska ja bannemej somna om:D
Imorgon är det dax 20 års fest. trevligt !
haha, fast jag inte fyller år fören i november så har ja redan börjat planera min fest:P men, det är mycket som ska fixas, lokal och sånt ska bokas ju. och sen ska ja räkna på hur många vi eventuellt kommer bli.
wiie, vad jag längtar.
Men något jag längtar till ännu mer är valborg, björka har sin första kväll då, snacka om mycket folk där kommer va, SKITSKOJ med andra ord. wiiiiie:D

nä, borsta tänder och i säng med dej Sara.

Godnatt.
Pussar

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag planerar också min 20årsfest (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback