långt och lockigt

Ja, mitt hår..det var långt och lockigt..men dock jätteslitet.
nu är det hyfsat kort,och jag saknar mitt hår!!!!! Men ja behövdes klipppas och nu är det gjort.
aja, ska nog lösa det. haha

Har tränat idag med, fotboll spelade vi. sjukt skoj var det. svettigt med..haha.
Nu har ja duschat och jag ligger här i sängen och tittar på christine. Ska snart släcka datorn, ska upp skiiiitidigt:(
Jag hoppas mamma kommer till lödde imorgon när ja slutar, ska handla skor,hårfärg och cider.

Nä, nu får det va nog. tisdagen är slut. :)

PUSSAR

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur kort klippte du dig=?

2008-04-09 @ 17:30:57
Postat av: sara

ganska kort..eller ja, inte jätte, men det är ganska mycket uppklippt!

2008-04-09 @ 18:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback