Motvind, javisst!

asså fy. jag har börjat jobba 7många gånger innan men aldrig har jag varit såhär trött.
Kanske det beror på alla backar och all motvind som gör att man blir helt utmattad? Cyklar ju ändå i ca 45 minuter per dag.
haha, frukosten imorse, usch vad ja stressade.  jaja. dom fick det dom skulle tillslut!
slutade två idag . var hemma lite i halv 3. hatar motvind. hade det imorse, hade det när ja cyklade hem!!
nu har ja nyss skalat potatis och gjort dillsåsen till middagen. Sen är det bara att steka fiskpinnarna och koka potatisen. Lätt som en plätt:)
ska bara slöa idag. ialf nu. får se sen om det blir lite mer vindstilla ikväll, kanske man tar en powerwalk då!

imorgon är det sista gången(för denhär gången) som ja ska va på lackalänga/ligustern) Har faktiskt trivts riktigt bra. ialf på ligustern..På dagiset är dom lite morgonarga när dom inte får som dom brukar..men hur lätt är det för mig?
Slutar ett imorgon, kan vara skönt med tanke på att man kommer va uppe till minst 3 på natten sen.
hinner nog med en vila innan pappa kör mig till rebecka klockan sex. då ska vi grilla och leka lekar hemma hos hennes bror. Sen vidare till Björka.

Nä, dax och vila. vi hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback