Natti.

godkväll, snart är fredagen över. Men en blogg till hinner man med:P
Har nästan nyss kommit hem från furulund, har umgåtts med laget! :) har planerat färdigt åhus nu, typ namn och tröjor. Kommer bli supernajs.
Usch, att cykla till Furulund är ingen höjdare, jäkla massa uppförsbackar, kan tänka mig hur ja kommer ha det dom 3 dagarna ja ska dit i nästa vecka.

fick föresten färgat håret innan, sandra kom hit och gjorde det. Helt bra blev det inte, lite missar här och var. Får se om ja tar i en till färg imorgon eller om ja har det såhär.
Blir nog en sväng ner på vårmarknaden imorgon med syrran, Ska in och handla kött med till grillningen :) Hoppas det är fint väder också..annars är det inte så najs att göra något av dom sakerna.
Rebecka är och jobbar natt nu, så när hon har vaknar vi två tiden imorgon ringer hon mig så planerar vi. Kommer bli en sjukt najs kväll tror ja. WII.

haha, jag tror mamma och pappa börjat läsa min blogg? Mamma har nog gjort det någongång innan, och pappa verkade sjukt nyfiken. hahahha. Enjoy!

nä, godnatt på er

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback