Nu är Bjuvresan bestämd:P

sådär ja, nu är ja hemma igen efter att ha bränt liiite kalorier, eller nått:P hahaha.
Fotboll blev det idag, skojskoj!
rätt skönt väder att cykla hem i sen, ska inte klaga ialf. Det regnade inte.
Jag vill ha sommar, inte jättevamt vill ja ha, utan lite lagom.

har alldeles nyss kommit ut ur duschen, nyinsmörjd. ha.
får väll snart lägga mig ner under täcket, kanske se om där är något att somna till.
jobb imorgon igen, känner inte alls för det..men att tjäna ca 700 kr är inte allt fel:)
jobbar till tre imorgon, är hemma vid fyra och lite innan fem åker jag iväg igen. Mot bjuv. ska byta tåg och sånt skit i ramlösa. haha. aja, det ska nog lösa sig.
Först ska jag och syrran sola, sen ska vi äta pizza. Efter det blir det nog en promenad i Bjuv innan vi slocknar.
Ja, Linus är också där. han får vi inte glömma:P
På torsdag vaknar vi jätteutvilade, då ska vi shoppa i helsingborg. slösa lite pengar. woho.
sen ska ja åka hem, syrran åker dock till Bjuv igen. men ja ska jobba på fredag.
Och vet ni, snart är det bannemej helg igen.
MEN, jag har faktiskt inget planerat än. men det löser sig. Ska leka med mina vänner:)

nä, nu fanns det nog inte mer att skriva.
sov gott bloggläsare:)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

ja jag vill oxå ha det sådär lagom varmt. skönt o slippa jacka o tjocktröja! :)

2008-04-16 @ 12:16:30
Postat av: syrran

Nu kom du ju inte igår.. men jag hoppas du kommer ikväll.. vi ska ha lite tjejmys med linus i bakgrunden =) 12 sidvisningar har jag haft som mest.. men unika besökare 5 som mest tror jag... =)

2008-04-16 @ 13:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback