nu är det bara timmarna ja ska räkna..

Japp sovit fick ja. en hel timme faktikst, fram till klockan 5. då gick ja ner och stekte fiskpinnar,kokte potatis och rev lite morötter. Till det min underbara dillsås. :D lovely middag.
Nu på kvällskvisten har jag deklarerat med pappa, skrubbat fötterna och försökt lägga in bilderna från Jägers på bilddagboken, dock är där så mycket folk inne så det funkar inte . bläää..
Men dom ramlar nog in där förr eller senare:D Nu är det bara mina jobbtimmar jag ska räkna ihop, eftersom lönelappen ska lämnas imorgon. Sen är ja färdig för ikväll:D

Just nu funderar jag starkt på att gå ut och gå en runda, det är liksom inte så mycket på tvn nu vid 8, Men sen  9 är det desperate housewives och efter det christine, sen lär ja somna.
Föresten så halvsov jag igenom dom sista minuterna av PB igår. inte bra eftersom det var sista programmet, och dom programmen går inte i repris, vad jag vet.
Usch, ska ja ge mig ut eller inte. Har iofs haft fötterna i fotbad för en timme sen som dom är lite trötta:P
Ska kolla ut ..Nä, det blåser bannemig förmycket. Föresten får jag min motion när ja cyklar ända till furulund.
istället ska ja mysa ner mig i sängen ..och förhoppningsvis är där någon kaka kvar som ja bakade förra veckan :)



Här kommer några bilder på Jägers, EMD


sjukt söta killar, och ja. jag stog långt fram:)
Och inte var det fel att stå och pussas till EMD´s låt- All for love ! hihi
   ♥''

Vi hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback