och redan nu längtar ja till nästa..

nu börjar söndagen och helgen ta slut, tråkigt. Men jag ser redan fram emot nästa helg, då är det Jägersdax, och jag ska få titta på EMD, eric,mattias och danny. det klagar jag inte på:) OCH rebecka ska nog följa med! JA va skoj!:D
plus att ja hoppar då samtidigt över en konfirmation. hihi.
helgen har inte varit överskojsig. men jag klagar inte, fick umgås med min favvossanda igår..och det var fasen på tiden:D vi var bäst på att grilla..och oj vad mit hår luktar rök..glömde att ja kanske skulle duschat bort det, men de får ja göra imorgon.

i veckan händer inte allt förmycke, jobb måndag,onsdag,fredag vad jag vet änsålänge, dock är det bara halvdagar, och det är rätt myys . Så imorgon jobbar ja till 13, sen är ja ledig resten av dagen.
Mycke motion tror ja det blir i veckan, många promenader, eftersom syrran är hemma. Trevligt att gå med henne, så snackar vi skit under tiden:D hahahha
Kanske det blir så att vi färgar håret denhär veckan med.

nä nu börjar huvudet värka lite, och det är ett bra tecken på att ja ska släcka datorn och sova, ett annat bra tecken är att jag började med att sitta ..nu ligger jag raklång.P hahahha.

Godnatt på er:)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback