och så var det med den tjejkvällen :P

Godkväll bloggis:)
asså kvällen blev inte aaalllsss som den skulle.
Eftersom dom höll på med toan här nere var  vattnet avstängt ända tills klockan var halv 10. det innebar att jag inte kunde färga håret, inte ha fotbad, inte göra ansiktsmask. Det ända vi gjorde var att masserade varann i 15 min var.
Alltså blev det ingen tjejkväll för oss inte. :( Tyvärr.
Imorgon slutar jag klockan 13, då blir det hem och göra allt vi inte kunde göra idag.

Nu ska ja alldelles strax gå och lägga mig. kolla lite tv. klockan är ändå redan tio. Klockan ringer 6.25 imorgon skulle ja tro.

Godnatt på er!
Puss

Kommentarer
Postat av: syrran

nä, tjejkvällen blev inte som vi tänkte oss.. men vi får ta de en annan vecka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback