Onsdag

En helt vanlig onsdag idag, (igår var det liksom inte en vanlig tisdag, utan den 1 april)

Tränade igår, roligt för en gångs skull, vi spelade vollyboll hela träning, :) wiie.
har börjat cykla till träningarna nu..eftersom det är ljust ute länge på kvällarna.
var hemma närmare halv 10 igår, sen pillade jag med datorn lite, fick msn istallerat och sånt. Tror att allt är fixat nu!
Blev rätt sent igårkväll, därför var jag välldans trött när min klocka ringde imorse 6.45
jobbjobbjobb, massa jobb idag. Tufft och komma till en större skola än vad man är van vid.
klockan 3 slutade jag idag, var hemma vid 4.
Skulle egentligen in till lund efter jobb idag och hämta gratisbiobiljetter...MEN ...sara är trött så därför åkte jag hem.

ikväll ska jag inte göra ett skit ..kolla massa tv ..käka lite chips och ha det almänt Härligt :)
Imorgon är det jobb igen. slutar redan två ..underbart. Men ska till doktorn vid halv 5 ... i eslöv. typ återbesök.

föresten, har druckit MASSOR med vatten idag, (som jag blivit tillsagd) men nu är det så att jag får springa upp på toa heeela tiden..haha., jobbigt eftersom vi renoverar toan här nere så man måste springa upp och ner :P

snart dax för middag, snitzel pommes och vitlöksmör, lovely.

ha de bra:)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback