shopping

hejsan :)
onsdag, dagen mitt i veckan.
hade sista dagen i lödde idag, hade hand om fruskosten därför var min klocka ställd till  5.30! Usch.
men även denhär dagen tog slut:) halv 3 slutade jag och mamma kom och hämtade mig. Vi åkte till centan, handlade hårfärg,läppglans,cider och 3 par skor! köpte 2 "finskor" och ett par gympadojjar. dom ena finskorna är vita, ville egentligen ha dom i svarta men konstigt nog (fast det var samma storlek som dom vita) så passade dom inte. Men vit är fint nu tiill sommarn.  Vi fick åka ända till lund för att köpa skorna, för dom hade tagit slut i lödde. Tur min mamma är snäll:D
Nu har ja varit hemma ett tag och har hunnit äta.
Ligger just nu i sängen , läser lite häntextra kollar tv och mumsar på lite choklad.

Imorgon jobbar jag billingshäll.

Puss


Kommentarer
Postat av: Erica

När kommer en bild på ditt hår? :P

Postat av: syrran

är dem vita skorna samma som mina elelr? härmis i så fall!!!!

2008-04-10 @ 08:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback