Soleksem.

vilket underbart väder det är ute:D
mamma och jag var ute och körde, allt gick bra. sen stack vi ner till byn och jag handlade blockcoklad som ja skulle ha sen när ja bakade.
Men när vi kom hem tog vi av oss kläderna och låg o solade en timme, så nu har jag fått soleksem. Ikke skoj! Men det går väll över.
vid lite över 2 gick ja in och började baka min chokladchipskakor. underbart goda är dom.. och dom blev det även idag.
När kakorna var klara gick ja och syrran ner till matnära, hon handlade lite godis och jag handlade dippa, som jag ska ha till mina chips som är kvar och till lite morrötter:)
väll hemma fick ja börja på maten.
Nu har vi ätit och ja sitter här och väntar på att dom ska bli klara med toan här nere så jag och syrran kan gå upp och han vår tjejkväll :P
Ska bli så skönt med massage, fotbad, ny hårfärg(dock fortfarande brunt:P), ansiktsmask. Kakor och mjölk. chips och dippa. superhärlig kväll. Men ja hoppas vi kan börja den snart.

Imorgon är det jobb igen. halv 8-13. Sen har man bannemig helg :D
det blir tacotårta här hemma innan ja och syrran  sticker till furulund där vi ska träffa laget, äta lite gottis och planera Åhus Beachhandboll:D Dom andra ska väll även planera deras uppträdande på lördag. hihi, Jag är är rätt glad att ja inte ska vara med. !!!
Lördag är det Jägers, med rebecka och resten. tjoho vad skoj. haha. tur lönen kommer imorgon, för massa taxi kommer det bli tror ja.

Nä, vi hörs väll innan sängdax ikväll!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Syrran

jag hoppas också att vi kan börja snart.. jag vill ha lite tjejmys nu... massage å ansiktsmask å ska jag vara ärlig längtar jag efter kakorna, fast jag redan ätit 2 =)

Postat av: Erica

När är beachhandbollen föresten?

2008-04-24 @ 19:58:00
URL: http://oboew,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback