tisdagkväll

godkväll:)

i måndags var jag ledig, inte helt fel eftersom måndagar annars är sååå tråkiga!
idag var det tisdag, och fast jag behöver pengar hoppades jag på att jag skulle va ledig, men icke..07.17 ringde telefonen..Jobbdax, på tolvåker. stress som fan, var där en timme senare.
ska vara där nu resten av veckan. tråkigt med alla bussresor bara!

smsade sandra i typ söndags eller nått och hörde om vi skulle till stan imorgon, men hon har faktiskt inte svarat. skulle ringt henne idag, men har inte haft tid. aja. tyckte ju ialf hon kunde höra av sej.

Eftersom det är jobb imorgon missar jag min frisörtid :/ men mamma har fixat så jag fick tid nästa vecka :)

imorgon är det redan onsdag, skönt!
på torsdag är det tid för doktorn igen..
sen är det fredag :)

nä nu har ja ont i huvudet..och jag ska upp tidigt imorgon.
Vi hörs.
sov gott!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback