Tjejkväll, bara hon och jag!

mer än halva veckan har gått, eftersom det nu är onsdagkväll ju :)
snart är de fredag, HELG!!

Idag  ringde klockan tiiidigt, 5.55. Förtidigt!!! Men klockan 7 var ja nere på dagiset och gjorde frukost till dom. Sen upp till skolan och gjorde grönskerna innan ja slutade halv 12.
Jag cyklade direkt till körskolan , där satt ja i en halvtimme innan syrran kom, så gick vi ner och solade, riktigt skönt. Efter det stack vi hem och åt och sen blev det en promenad.
trötta var vi efter allt det där, så somnade gjorde vi.
Men lite efter fem fick ja dra mig neråt för att laga maat. ugnstekt falukorv med hemmagjorde potatismos, skitgott.

Nu är ja rätt slö, syrran kommer in här snart, så ska vi se lite tv.
Blir till att somna tidigt idag, ska upp lika tidigt som igår..ska dock inte jobba. ska kolla på..eftersom jag sen ska vara där 3 dagar nästa vecka.

 Imorgonkväll ska ja och syrran han en Tjejkväll, bara hon och jag!
Vi ska färga mitt hår, göra hårinpackning på henne, ansiktsmasker ska vi ha. vi ska massera varann, och ta ett fotbad. Vi ska även baka chokladchipskakor( fast det kanske jag gör själv innan) Innan det ska vi ha gått en lååångpromenad, MYS.

Vi hörs:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback