tråkjobb, men pengar :)

tjeena :)
jobb på tråkstället idag, halv 9 till halv 3. Men jag överlevde. det ger pengar, det är så man får tänka. haha.
Varmt var det ute idag så när jag hade cyklat hem fick ja gå och av mig långbyxorna och ta på mig mina svala pyjamasbyxor :)
sen när pappa kom hem så åkte vi och handlade. Chiliconcarne skulle vi äta idag.. GOTT.
När vi kom hem gjorde ja massa sallad och vinäger dressing. sån vi gör på skolorna, men jag hade inte receptet så den smakade lite konstigt..men den gick att äta. Ska ialf leta upp ett gott recept som jag kan använda.

Nu har jag nyss sökt massa sommarjobb. för det kommer ju behövas, haha.
ikväll händer ingenting. tvn lär ja ligga och titta på.

Skrev ju att ja inte hade jobb imorgon, vilket jag gärna inte ville ha heller..Men imorse ringde mitt favvvooställe och frågade om ja kunde va där imorgon..och det ville jag ju. Men det är bara mellan 11.30-15.30. Alltså MASSA sovmorgon. haha.  Men ska städa lite tror jag.

föresten, fick lite pengar tillbaka från skatten. inte mycke. men allt blir ja glad för:D

Höööres.
Puss


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag fick också tillbaka pengar! Men ska inte du jobba i köken i sommar också då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback