Tror ni det, tror ni fel ;)

HAAJ.

Nu tror ni säkert jag har leggat och sovit och latat mig hela dan, Men..så är det inte ialf. 7.14 ringde telefonen, tolvåker behövde hjälp idag, så det var bara att rusa upp och göra sig färdig och hoppa på bussen.
ska jobba där imorgon med, så min planering med att åka till Lina och Linus i Bjuv sket sig, tyvärr.
Men om ja inte ska jobba på torsdag ska ja nog åka till dom imorgon efter jobb och sova där till torsdag.
shopping i helsingborg blir det nog då på torsdag. Härligt. kanske en titt i bjuv med, haaaha.

Ikväll är det träning, men innan det ska ja ner på den andra datorn och skicka iväg MASSA foton, studenten,balen och massa annat. Vår data verkar krascha snart så.
sen blir det träning, lek,lek. Jag hoppas på fotboll, eller vollyboll:)
Efter träning blir det tvn och sen sova. jobbbjobbb imorgon.

blir nog ett litet inlägg till efter träningen så kom tillbaks vid 22:)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Erica

Shit alltså, behöver dom ALLTID hjälp eller!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback