vad jag vill när ja vill

tjohej, igen :)
vid lite över 7 fick jag ett ryck och ville ut och gå, så det gjorde jag ! Riktigt härligt, med musik och allt.
kom hem och åt lite fruktcocktail med glass.
kvällen han annars varit trååkig...inget alls på tvn.
Har suttit här och läst gamla blogginlägg från lunar. haha, helt gulliga vissa.

Tänkte jag skulle släcka ner datorn alldelles strax, man ska ju ändå upp imorgon, ungefär vid kvart i 8..liiite sovmorgon. Synd det inte var imorgon jag slutade klockan ett...men det gör ja ialf på måndag istället.
mamma ska kanske till nova, då ska hon handla gråa leggings till mig som kommer vara skitsnygga till min nya tröja :) som sen är skitsnyggt till mina nya skor !!!

längtar tills ja får lön igen..för det behövs. Älskar att kunna handla vad ja vill när ja vill, men ibland blir det lite mycke:P
Några dagar efter löning är det Valborg, det innebär Björka:D
Innan det ska ja färga mitt hår.. har redan köpt färg så! Av ren vana köpte jag två st, men sen ja klippt mig så lär det räcka med en.
Ja jag vet att det inte kommit in någon bild på min nya frilla..men..eftersom jag aldrig sitter vid datorn därnere så blir det inte så..har inte heller fotat håret:P MEN, jag har ju lovat,.,så för eller senare kommer det komma in något foto på frillan. Vänta o se bara:D

sådärja, då var godnattsmset ivägskickat ännu en kväll :)
Godnatt på er!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Erica

Du är inte ensam om att längta till lönen (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback