Valborg

Godagens.
NU är det låååånghelg. så himla skönt! ahhh.
haha, sålänge ingen ringer och stör mig på fredag, men sån otur kan ja väll ändå inte ha.
hade motvind hem idag igen, kvittade vilket håll ja cyklade på så blåste  det. usch. Men hem kom jag. helt trött och svettig (lugn, ska duscha sen) Innan ja cyklade hem var jag och tog ut pengar, men nu i efterhand kom ja på att ja måste betala lottie för biljetten hon köpt till mig ! aja. får se om pappa och jag kör ner och tar ut lite mer. Cyklade även in om Rinnebäckskolan och lämnade lönelappen! :) Fick mitt schema för nästa vecka och nästa igen. Wiie, massa jobb!! skönt att det är så nära också. orka furulund mer. naaj.

Nu ska ja strax gå och vila. ialf till halv 3, kanske lite mer. Vet inte vad ja ska ha på mig än..ångest!
sen ska ja väll locka håret med, och det tar ca 2 h. usch. haha, vet vad jag har framför mig. Men sen, halv 6 kör pappa mig till dalby, till rebeckas bror. Kommer bli sjukt skoj ikväll tror ja. Ska få partaja med min lottie :) Ja, och många fler.
men är trött ..så dax att vila innan ja sätter igång.

Ha en underbar valborg,

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback