äntligen bokad

fy bubblan vad denhär dagen gått fort, klockan är ju redan över tre.
Emma och Jag har nu bokat lokal för vår 20 års fest. den kommer va i s.sandby :) jättefin faktisk!
nu ska vi skicka i väg lite inbjudningar också.

har inte fått något gjort idag över huvudtaget :/  och om ca 2 h cyklar jag hemmifrån, till träningen. (och självklart regnar det inte) har helt plötsligt blivit jättefint väder. fast blåsigt = motvind! somvanligt.
orkar inte alls städa. och egentligen ser det inte såå jävligt ut..har mest kläder och kassar överallt.
ska ner och kränga lite blåbärsfil snart och sen kanske jag plockar undan lite. ska även kollar lite bussar till lödde imorgon, måste ju handlade något till broren.
Får ta och baka något bröd imorgon också, till frukostkalaset.
ska leta recept nu.

ha de bra.
adjö
.

Kommentarer
Postat av: Therese

va kul att ni hittat lokal:D fan att det inte är björka för jag va sugen på de! haha

2008-08-14 @ 20:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback