Äntligen fredag och jag har köpt nya skor

nä men tjenare :) Kul du titta in här idag också.

var jäkligt trött imorse när min klockan ringde halv9, och det är inte ofta jag snozzar, men idag så! :) Var nog trött för vi somnade sent igår.
Centan skulle vi till idag, inhandla en present till min bror, och det fick jag. En tröja blev de. får hoppas han blir glad för de. Ni bli väll inte förvånade när jag säger att jag handlade något till migsjälv också idag :P var inne på wedins som har väääärsta rean ju..det vet Emma redan eftersom vi handlade en del där när vi var på burlöv C  :P  Men ialf så fick jag handlat mig ett par skitsnygga svarta stövlar.för endast 199 kr . vilket klipp! ska fota dom och sakerna från innan i vecka så ni får se!
Det hände en skitskum sak när jag satt och pröva skorna. Hade sådana svarta strumpebyxstrumpor på mig, tog av dom och la dom i min sko när jag prövade stövlarna..helt plötsligt ser jag en gammal tant sitta med min strumpa på sig :O haha. inte ville jag ha tillbaka den sen, så jag låssade som ingenting och fick gå en med en strumpa bara:P

är svintrött nu och skulle verkligen vilja vila lite. Har en del saker att göra idag..
städa och baka bröd..och sen ska jag laga middagen ikväll också, blir tacos:D
men en 30 minuters vila har ja  nog råd med.

vi hööörs.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHAHA vilken historia med strumpan! :D

Postat av: Therese

tack vännen=)änså länge har jag fått presentkort på ikea på 1000kr av pappa, sen pengar av två kusiner som inte kommer, de skicka de på posten, av pappas tjej fick jag en sjukt fin vas och två ljuslycktor=) sen kommer resten av släkten vid halv 7 i kväll=) sen har man hunnit med en runda på systemet med:d HAHA

2008-08-15 @ 16:51:53
Postat av: Lina

haha, ja de med strumpan var lite äckligt.. men roligt!

2008-08-17 @ 22:17:44
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback