fort går de!

Jobbdagen är över! Riktigt skönt, snacka om att denhär veckan gått fort, imorgon  är det redan fredag :)
Är sjukt sugen på att släcka datorn och lampan och sen sova 1-2 h, men jag ska ut och köra med mamma om en kvart..är väll ute 1 h sen kan jag vila lite:D .
träningen är så tidigt idag så det är så svårt och veta när man ska äta.
Therese skriver så mycket om alla soppor hon äter, så därför ska jag handla en nu när vi ändå är nere i köper mjölk.

Imorgon jobbar jag längre, ska först göra varm choklad till dagisbarnen sen får jag cykla ända bort till K.b hallen. tydligen har rektorn där blivit knäpp och lagt schemana så att alla har lunch samtidigt på fredagar! inte smart! därför ska jag dit och hjälpa till.  vid 3 tiden slutar jag . sen är det helg !
vet inte riktigt vad planerna är för helgen, förutom att jag ska träna/spela träningsmatch på lördag mellan 10-13.
kanske björka på kvällen, får passa på..inte så många gånger kvar!

nä, får gå och ta på mig ett par byxor och sätta mig i bilen. vi hörs:)
hejdå!



Snart flyttar föresten syrran(söndag) och jag tar över hennes rum, köpte tv-bänken igår. så senare i nästa vecka kommer jag fota en massa , fint kommer det bli :D

Kommentarer
Postat av: Therese

vilken soppa blev det?=) HAHA tog du en felix? man får komma och kolla på ditt nya rum sen när det är klart:D jag blev sjukt besviken och ledsen att ha´n inte kom! han kan inte hålla på såhär i längden..

Postat av: Erica

Jättesött foto nicka

2008-08-21 @ 21:11:15
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback