fredag.

det är helt underbart med semester:) och man ska ju inte klaga på vädret..fast kan tycka att jag varit förlite ute faktiskt!
Imorgon ska ialf iväg och jobba..
det är fotbollscup här i kävlinge och 62 danskar ska äta på skolan, Jag ska då (helt ensam) laga mat till alla dom nu på lördag och söndag.
ska bli rätt skoj ändå. tar ändå bara max 5 min att cykla dit så.

idag är vädret också fint, men jag måste städa nu när jag skrivit dehär inlägget..mamma o pappa ska ha gäster ikväll och då måste här ju vara städat:P
Klockan 4 ska ja ner på skolan och få nyckel och sånt.
har även tagit på mig att baka paj till ikväll..så det får ja ju ta och göra.

Jobbar 8-15 ca imorgon. Sen blir det hem och duscha och iväg på fest . ska bli skönt att komma bort lite.
söndag är det också jobb, 8.30- tills jag är färdig. Sen har jag semester igen, till den 20 augusti :)
mamma,pappa och emil åker till sthlm på måndag och kommer inte hem fören på torsdag, ska bli rätt skönt ändå.

nä, dax och städa väll..På med radion på fuuullt össsss! :D
får se om vi hörs sen ikväll igen..annars får ni snällt vänta tills imorgon eller söndag.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback