Godkväll

Nu har jag verkligen suttit vid denhär fyrkantiga skärmen alldelles förlänge..men ska jag vara ärlig så har jag inget annat och göra, tråkigt men sant.
och eftersom jag inte gjort annat så har jag inte heller något att skriva om här. synd för er.
Mamma kom hem från jobb nyss, men det skiter väll ni i!

Imorgon tänkte jag nog ta en promenad, om det inte regnar vill säga. Behöver motionera..egentligen flera gånger om dagen. Jag skyller på det tråkiga vädret, man blir helt enkelt inte sugen på att ge sig ut.
Träna ska jag också göra imorgon, redan 17.15 . tidigt. Men destu tidigare kommer jag ju hem :) Ska dock inte hem direkt efter träningen, ska klippa mig också. WOHO. det ska bli skönt..men antagligen kommer mina sista lockar försvinna ..och det vill jag egentligen inte alls :/

Kanske det är Seinfeld vid rätt tid ikväll..22.55. (För som jag trodde igår så orkade jag inte hålla mig vaken till 23.40.)
isåfall ska jag se det.

 men godnaatt på er.
hejdå!


old picture.


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag behöver också träna /: & klippa mig! Haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback