Godkväll.

Attans, Sverige förlorade handbollen idag.
efter handbollen körde jag och mamma och lämnade lillebroren hos en kompis, sen körde jag en runda innan vi storhandlade på ica. när vi kom hem gjorde vi mat, varma mackor..i ugnen. sjukt gott var det.
Sen bestämde jag och pappas oss för att åka in och hälsa på farfar i lund, han mår bättre nu verkade det som :)
var hemma igen vid halv 9 och sen dess har jag inte gjort så mycket. suttit vid datorn och kollat på tv. Ja, chipsen sitter jag och knaprar på...tjockis kommer ja bli.  tur träningen satt igång.

Om inte jobb ringer imorgon, (för det gjorde dom idag) så åker jag med Emma till Ikea en sväng.
och jag ska bjuda Emma på fika. :)

min frisör har tydligen åkt på semester...bara sådär. och jag tycker jag behöver klippa mig..alltså ingen bra tajming att åka bort.
frågar kanske Emelie imorgon på träningen om hon har någon tid till mig.

Egentligen vill jag se Takida i helsingborg på lördag, det vill Emma också. Meeen det kan vi inte. attans.

Har hela ovanvåningen för mig själv ikväll, syster är i Bjuv och bror hos kompis.
Du skulle varit här <3

nu är jag svinigt mätt på chipsen..ska springa ner med dippan i kylen nu..så den är ätbar imorgon också. ha.
sen är det seinfeld på 5an 22.55, det vill jag inte missa, så jag funderar på att säga godnatt till Emma på msn och sen släcka ner datorn.

så hejdå på er!


lite bilder från den 26/7

Förfest innan askeröd, Rebecka och jag




Förfest innan askeröd, Emma och jag


Förfest innan askeröd. Lottie jag och Emma. Älskar er


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig också, o lottie!! du får säga god natt till mig nu då!! hoppas inte ditt jobb ringer imorn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback