Godmorgon

Har sovit skitdåligt inatt verkligen! vaknat nästan varje timme :/
men dom har inte ringt från jobb så idag blir det Ikea med Emma.
ska strax gå och duscha och klä på mig, sen blir det frukost.

Ikväll är det träning, Jag hoppas inte det är så varmt och kvavt ute då..Men som det ser ut nu kommer det nog mest regna hela dan..tråk! Läste i kvällsposten igår att solen är på väg igen..ungefär till helgen. INTE fel :)

Vad köper man inte present till en lillebror som fyller 13? föörslag?

nu hoppar jag in i duschen.
hörs efter Ikeatrippen.

adios.



Kommentarer
Postat av: Therese

tack det va skönt att höra att han kan hålla sig på mattan=) förfesta du med dem hemma hos hg? förslag till present till en 13åring? data eller tv-spel, jadu jag har verkligen ingen aning=/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback