Godmorgon

ännnu en dag utan jobb :) fast vaknade vid 6 imorse och hade drömt något hemskt...kommer knappt ihåg det nu.
Har sovit länge idag ialf, så länge att jag tyckte inte det var lönt att gå ner och äta frukost :P Satte mig här och ska sen gå ner och äta lunch istället. varma mackor får det bli. Sjukt längesen!!

ska försöka städa lite här också, så jag kan följa med syrran till centan imorgon, måste handla present till broren eftersom han ska ha kalas på lördag.

Snart är det fredag, äntligen helg. och min semester är slut. Känns rätt bra att börja jobba igen, jag behöver pengarna. så på måndag morgon klockan 8 står jag och jobbar igen.

nä, nu går jag ner och sätter på ugnen..sen måste jag ringa detdär samtalet också :/
men vi hörs.
hejdå!

Kommentarer
Postat av: Emma

det klarar du! varma mackor låter gott! jag har inte heller ätit frukost:P puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback