haha, men imorgon så!

tjohej :)
är hemma från allt jag skulle göra.
kom inte in hos optikern idag heller..haha, skrattretande! Såg idag när jag var utanför att dom hade stängt på onsdagar..haha! IMORGON, då jäklar .
Bian var också bra. Jag är inte så jätteglad i förmycke sång i filmer, men men!

har borstat tänderna och fått på mig pyjamasen också, så snart blir det väll att hoppa i mammas o pappas säng..där jag och syrran sover nu när de är borta.

min huvudvärk från träningen igår vill verkligen inte försvinna:/ men imorgon ska jag dricka sjukt mycket vatten innan träningen, så kanske jag slipper den.

imorgon händer inte så mycket på dagen, ska läsa i körkorsboken..sen är det tidig träning, kvart över 5, är hemma lite över 7 och då ska jag/vi laga middag, blir fisk,potatis och min filsås. GOTT.

vi hörs imorgon igen,
sov gott.

Kommentarer
Postat av: Erica

Varför se Mamma Mia om du inte gillar filmer med mycket sång i!? Haha!

2008-08-07 @ 08:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback