hej

nu är här städat..blää för att städa i denhär värmen :O
men nu är det gjort..ska inte städa nu mer på min semester:P thaha...

har även hunnit tona håret..i min chokladfärg..syrran kan dedär nu..efter alla dessa gånger!
fint blev det ialf..syns kanske inte såå stor skillnad.

var även nere på skolan och fick nycklar och sånt inför imorgon.
först trodde vi inte att ugnarna funkade..men det verkade som att dom gjorde det tillsist..skulle inte förvåna mig om det inte funkar imorgon när jag är där själv.

nu kommer gästerna snart..orkar inte alls sitta och vara trevlig...äter nog mest..sen ska jag baka Paj, annars kommer ja nog mest sitta här uppe på mitt rum ikväll..se om någon sitter på msn!


vi hööörs.


fyfaasen, Emma har lagt upp bilderna på i lördags på hennes bdb. HAHAHAHA.
( smsar dej ikväll vännen min)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback