helgen

då var det söndag igen,
igår var vi på 4x20 års fest, jätteroligt verkligen..och skitgod mat! :)
vet inte vad klockan var men vi var en del folk som stack till Björka senare (skäms lite över att lämna festen så)
där var också skoj, lottie var där. WOHO.
efter vi kört och lämnat hem alla inatt så stanna bilen hemma hos mig :) ungefär vid 3 tiden, sen skulle vi äta mackor tyckte vi. vet inte när vi somnade..men måste varit närmare 4...
Då kan ni ju tänka er hur trött jag var imorse när min klocka ringde halv 9 :O Dax för jobb..var nog tur jag tog min en dusch.
är lite glad att helgen är över..nu ska jag (förhoppningsvis) inte jobba mer innan den 20/8. najs.
hoppas att det ska bli fint väder också.
Imorgonbitti åker mamma,pappa och emil till Sthlm, då blir jag occh syrran ensamma hemma. ska bli skönt fakiskt!


ikväll är jag riktigt sugen på att äta chips och dippa och kolla på en bra film. och det tänker jag göra också:)
om någon tar mig till affären viill säga..för även om jag ha sådär 3 påsar chips hemma..så är det då inte några dippchips, tyvärr:/

vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad är det för skillnad på chips & dippchips?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback