hemma igen

Träningen gick rätt hyfsat ändå..fast man inte var så pepp.
Underbart att va hemma tidigt också, funderar på att släcka datorn snart..kanske somna tidigt? jobbar ju faktiskt ääända till tre imorgon, haha..så lite fler timmar än dessa 2 sköna dagar jag haft :P
Äntligen Fredag imorgon, broren fyller föresten år. Tonåring. 13 hela år. trotsåldern. ja allt vad det heter. blir nog till att gå upp tidigare än när klockan tänkte ringa imorgon..men inte mycke..kanske tio i 6, pappa kör nog 6...och jag ska va på dagiset kl 7 och göra lite varm choklad till dom. GOTT. tar nog mig en slurk själv också.
Efter jobb blir det till att renbädda sängen, tror jag har lite kvalster som bits:/ har fått en massa bett ialf...och Sara på handbollen sa att det nog var kvalster. usch! Sen en dusch och sen Slappefredag. Älska!
ska upp rätt tidigt på lördagen då vi ska vara på hallen mellan 10-14, träna och lite sånt smått! Är middag på kvällen hemma hos en..men den tackade jag nej till..har nog annat för mig då!..

Godnatt på er.
adjö

Kommentarer
Postat av: Therese

det är just därför jag hatar att jag älskar han så, det är svårt för mig att göra slut och sen vet jag inte innerst inne om jag vill de heller, vi får se vad tiden utvisar,, usch! kvalster, det lät inte kul!!!

klart, det ska märkas att de är semester=)

2008-08-21 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback