lite strunt

märker att jag är rätt uttråkad idag, eftersom dethär redan är mitt tredje inlägg idag. haha.

kan ju berätta lite om träningen igår.'

igår var  säkert inte första och säkert inte sista gången heller som vi är ute och joggar i 30 gradig värme,snacka om att man var varm och svettig efter detdär..bättre blev det inte när vi sen sprang som galningar där inne i en timme..och där var ju inte mycket svalare. Okej att hallen är gammal, men utan luft svimmar man. men dom kommer inte fixa in mer luft där i kbhallen eftersom det antagligen ska byggas en ny fin hall, med luft i. undrar hur många år det kommer ta? :O
Vi överlevde ialf träning nr 2 också :) Även om man säkert höll på att svimma några gånger, eller ialf höll på att halka i sin egen svett. usch.

föresten, fick äntligen komma in till optikern igår, haha..bättre sent än aldrig. Synd att jag hade så brått till träningen , annars hade jag kunnat bli undersökt redan då..
nu fick jag en tid till måndag, vid 10 tiden . skitbra. undrar om han kan se att linserna säkert är någon vecka gammla? (själv har jag inte mycket koll) . Måste fixa en klipptid också, skulle gärna vilja klippa mig just nu..håret vill inte alls som jag vill längre. Men idag hinns det inte..om man nu inte vill gå på en droppin, men det vill jag inte.

har hunnit pröva lite kläder inför imorgon också, men har nog inte kommit fram till något..får ge mig in till syster yster. hon flyttar ju snart..och då lär ja ju inte låna fler kläder av henne..om jag inte vill åka massa tåg till bjuv, men då ska jag va desperat:P tihi.

jag vet inte vad jag ska göra nu..sätta i laddar i datorn, för om 12 minuter dör den. kanske går jag in på hamsterpaj och spelar lite töntspel.

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hehe.. de kostar nästan mer än vad de smakar då =) du måste vara riktigt desperat för att de ska hända


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback