nämre helgen

hej o hå :)
då var det onsdag..tycker om onsdagar. träningsfri dag (dock hoppade jag över träningen igår också..men ialf) och man är  närme helgen.
Satan vad det regnade imorse. rätt blöt var jag när jag kom fram :/ fick låna ett torkskåp inne på en avdelning. Skulle ju till tandläkarn vid 10 och då ville jag gärna inte cykla med blöta byxor !
Tandläkarn ja, 1000 kr fattigare..det är vad ett hål kostar. Tur det var löning idag! :)

Nu ska jag ner och sätta på kaffe till mamma..sen ska jag börja plocka ner alla självlyssande stjärnor från mitt gammla rums tak...och upp med dom på det nya. MYS.

vi hörs.
adjö

Kommentarer
Postat av: Therese

jag hatar tandläkaren men man går dit utan att gnälla, haha va mysigt med stjärnorna, jag hade med sådana innan=) haha jag blev sjukt glad när mange kom och överraska mig så=)

2008-08-27 @ 17:20:40
Postat av: Lina

sov du gott i mitt rum?

Postat av: Erica

Börja borsta tänderna Sara! :D Men föresten, när ska du sluta träna handboll? Du verkar inte tycka att det är kul. Eller har jag helt fel?

2008-08-27 @ 18:59:12
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: kusin anna

wow! det var dyrt, varför har du inte sånt man betalar varje månad? toppenbra o billigt :D

2008-08-27 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback