Nu verkar vi ha planerat färdigt ialf :P

Snacka om att min mobilräkning blir dyr..haha..känns som jag ringt allt o alla idag..för att då planera kvällen..hur vi ska ta oss överallt och vart vi ska va :P
Änsålänge är det sagt att Lottie kommer hit om en timme och hämtar oss..sen åker vi antingen tillbaka hem till lottie och förfestar där eller så åker vi till rebecka och förfestar där. Sen vid halv tolv är vi förhoppningsvis på björka. fulla och glada!

Har tränat idag ju, gick bra. Tyckte faktiskt det var skoj..fast det var lördag. Vi var iofs bara 9 st, men ett bra gäng:D Lekte lite också!

har varit hemma sen efter två och har sen dess försökt komma på vad som skulle hända ikväll..tänkte att det var ialf lika bra att förbereda sig på björka eftersom vi snackat om det hela veckan :P Började välja kläder och locka hååret..och nu när vi bestämt att det blir björka så är jag ju klar. Skitbra:D Hoppas på bra tryck ikväll.
sen hem och sova gott..och sova länge imorgon. DET gillar vi!

Nu ska ja sitta här en stund innan ja jag gör mig helt klar innan åtta.
Ha en myspys kväll med er.
Adjö

Kommentarer
Postat av: Erica

Have fun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback