onsdag

vaknade 7.37 och blev rätt glad  eftersom jag förstod att jag inte skulle jobba idag heller :) för oftast ringer jobbet mellan 7 och halv 8 .
hade svårt och somna om..men skönt var det att bara ligga där..och antagligen somnade jag om tillsist för sen när jag tittade på klockan igen så var det nästan 10:D Emma hade skickat ett sms om jag var vaken, haha.
gjorde mig färdig och en timme senare satt jag på tåget till lund, ja syrran också!
Emma plockade upp oss på staionen sen körde vi till Nova.
vi handlade färdigt rebeckas present. Handlade även en stickad kofta, jättefin!
Inne på ÖB handlade vi fina dukar till festen.

Vi var här hemma till halv 3 ungefär..har suttit och kollat runt på lokaler...har nog hittat en, ska ringa på den imorgon.

nä, men vi hörs!
hejdå
.

Kommentarer
Postat av: Therese

det lät ju kul=) på fredag blir det kalas här hemma för mig, lördag vet jag inte men det är väl logen? för då vill jag dit:D haha själv?

Postat av: Erica

När är festen?

2008-08-13 @ 19:24:01
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Erica

& ni handlar redan till den festen!?

2008-08-13 @ 19:44:53
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback