Onsdag

idag var det då inte en lång arbetsdag:P
Började 7 och slutade 11. det gick bra att göra frukost också, fast det var gröt, mannagrynsgröt :)
sen gjorde jag lite sallad till skolan innan ja tog min lilla cykeltur hem igen.
Vädret är sjukt skumt faktiskt, ena sekunden ÖSSER det ner regn..och andra sekunden skiner solen.
Jag och syrran ska ut och gå om en stund tänkte vi..handla lite gott i affären också :P

Ringde körskolan innan, men jag skulle ringa senare.
Måste göra några prov på datorn också..mitt uppdrag ju :P

vid fyra halv 5 ska pappa och jag till eslöv och kolla ev köpa en tv bänk som jag ska ha nu när jag bytar till syrrans rum :)
efter det har jag lite andra planer, så jag tror inte det blir några fler inlägg ikväll.

Imorgon har jag samma arbetstider. 7-11. Träning sen redan 17.15

ha en bra dag!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Therese

vilka bra arbetstider du har=) haha jaså? får du besök ikväll?=) haha om jag har tur får jag med de, haha hoppas kan man alltid=):D lycka till med ditt uppdrag, jag håller på dig,jag ska bara ta de lugnt resten av dan, kanske dammsuga golvet om jag orkar. haha sj?

Postat av: Therese

jag hoppas med på ett besök, men jag förväntar mig inte för mkt=) haha du får ta ett kort på tvbänken och lägga ut på bloggen sen=) jag börjar jobba tisdagen den 26/8, så de är ngr dagar till=) haha SKÖNT:d men jag börjar snart att klättra på väggarna här hemma...

2008-08-20 @ 18:54:40
Postat av: Therese

tack=) jag är nöjd med bilden, den enda som är på mig och mange där han INE blundar, HAHA HAHA

2008-08-20 @ 20:40:17
Postat av: Erica

Svar: OM det är!

2008-08-20 @ 21:23:45
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback