rubriktorka

godkväll .

tro det eller ej, men jag överlevde den första träningen..jobbigt var det och trodde nästan att hjärnan skulle sprängas ett tag. HAHA.
nu är vi hemma igen, jag och syrran..la oss i soffan, såklart:D

läste nyss en sak, Man blir så lycklig.. jag ÄR lycklig.

var föresten hos optikern idag, fast självklart hade dom lunchstängt mellan 12.30-13.30..och jaag var där tio i ett..attans.

Morgondagens schema.
en god frukost, läsa körkortsboken. cykla till optikern
är det hyfsat väder ute sticker jag och syrran till lund vid 3 tiden..är vädret skit åker vi till nova istället..
klockan 6 ska  vi se bio, mamma mia :) innan det ska vi ha ätit något gott..ska bli riktigt mysigt faktiskt!!!

vet inte om jag skriver mer ikväll..
men jag säger godnatt för säkerthetens skull :)

godnatt-


Kommentarer
Postat av: Therese

va va de du läste som gjorde dig så lycklig?:P

2008-08-06 @ 14:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback