snart iväg

ja, ett par timmar fick vi sovit..känner mig inte ett dugg piggare för det, men skit samma:P
Det regnar fortfarande inte , så kvart över 2 cyklar jag och syster yster till optikern/apoteket sen stationen mot luuund.
det blir shopping i stan innan vi ska käka något gott. 18.00 sitter vi på filmstaden och ser på mamma mia..det ska bli en trevlig heldag. är lite shoppingsugen om man säger så.

men nu får man väll snart äta något..iofs tryckte jag nyss i mig ett ägg och en knäckemacka..men jag tror inte jag klarar mig på de tills kvart över 4:/  kanske lite havregrynsgröt.
ja, det får de bli.

hörs sen ikväll:)
kraam

Kommentarer
Postat av: Therese

jag har inte en aning vad som händer ikväll, själv? jag är lite sugen på björka loge,, haha ha de så kul i kväll=)

2008-08-06 @ 14:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback