tidigt

OJ vad många som läste igår :O
aja, det var trotsallt söndag ju!


Ja, jag är ledig och klockan är snart 7, vad fan gör jag uppe nu tänker ni?
haha..ska alldelles snart gå och sova igen..
Mamma o Pappa o Broren ger sig snart iväg, måste säga att jag är lite avis.

Idag regnar det massor, så mörkt och dystert ute:/ känns som att man kommer hålla sig inne hela dagen! TRÅK.
man kunde nästan ha jobbat istället, men det är jag iofs förtrött för :P

Nu ska ja tända tvn och se om där är något man kan somna till..annars kommer denhär dagen bli väldigt lång och tråkig:/

vi hööörs.

Kommentarer
Postat av: Therese

det är lugnt sara=) huvudsaken är att ni hade kul och tyckte om festen och maten:D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback