Tisdag

Allt har gått bra på jobbet idag också, fick ringa och beställa massa matvaror, första gången för mig. Men jag kunde :D
blev lite stressigt till frukosten, men hann det också. Är helt slut i kroppen ialf, så mycket att tänka på.
var hemma efter två och då satte jag och mamma igång direkt med att flytta saker in till mitt nya rum (syrrans gamla) Skitnajs blir här inne, supermysigt :) Har nog fått in det mesta..lite kläder och sånt bara. Också ska jag gå igenom det som varit på skrivbordet innan. har tagit lite foton, så dom lägger jag in när jag får tid.
Hoppade över träningen ikväll, kände att jag behövde va hemma och ta det lungt, fixa lite med papper, lönepapper och jobbansökan. Nu är allt ifyllt ialf. Nu ska jag bara ligga och slöa framför tvn ikväll, och det händer inte ofta!

Imorgon är det jobb igen. 7-14, men är hos tandläkarn melllan 10 och 11 tror jag, ska laga hål..och bli fattig:/ tur lönen kommer imorgon också :D När jag kommer hem imorgon ska ja fixa lite med rummet,göra körkortsfrågor och ta en promenad (om det inte regnar) .
Känns lite som att denhär veckan också går fort. wiiho!

nu är jag sugen på Oboy . vi hörs.

26/8 - ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

jag kommer på lördag å kollar hur det ser ut! Saknar mitt rum =) puss

Postat av: Erica

Jobbansökan? Ska du söka nytt jobb?

2008-08-26 @ 22:08:08
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback